Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се сменя крушката на запалката?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как се сменя крушката на запалката?

    Здравейте,
    Някой сменял ли е крушката на запалката, че ми се вижда доста голяма играчка?
    Също така ми трябва и идея от къде мога да взема захранване за радар детектор, тъй като искам да скрия кабелите, а не постоянно да го включвам в гнездото на запалката.
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

  • #2
    Моята е сменях. Сваляш калъфа на ръчната,ще видиш едно чопче,което се натиска навътре и запалката излиза заедно с корпуса. Това чопче представлява ос,която влиза в отвор в който лагерува цялата запалка и дефакто там щрака и се застопорява.

    ---------- Post added at 12:32 ---------- Previous post was at 12:27 ----------

    Като допълнение,понеже ми чезнеше тока във фасунгата и крушката гаснеше на моменти ,взех ток от самата запалка и сега няма проблеми,... та мисълта ми е ,че можеш от кабела на запалката да вземеш +
    Last edited by undy; d.m.y г., 13:02.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
      Моята е сменях. Сваляш калъфа на ръчната,ще видиш едно чопче,което се натиска навътре и запалката излиза заедно с корпуса. Това чопче представлява ос,която влиза в отвор в който лагерува цялата запалка и дефакто там щрака и се застопорява.

      ---------- Post added at 12:32 ---------- Previous post was at 12:27 ----------

      Като допълнение,понеже ми чезнеше тока във фасунгата и крушката гаснеше на моменти ,взех ток от самата запалка и сега няма проблеми,... та мисълта ми е ,че можеш от кабела на запалката да вземеш +
      Натиснах това и запалката се освободи, но кабелът е супер къс, и запалката изобщо не излиза нагоре!Май трябва да разглобя цялата конзола!
      Last edited by stu; d.m.y г., 23:57.
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

      Comment


      • #4
        Каква точно е крушката, че не ми се обикаля по магазините с разглобена кола.
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

        Comment


        • #5
          От тия по 1.2w...аз сложих 1.5.
          Кабелчетата са къси,доста пипкаво се бара вътре.
          Attached Files
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Кабелите не са чак толкова къси но отдолната страна на конзолата са вързани със свински опашки
            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Alfa tuner Покажи съобщение
              Кабелите не са чак толкова къси но отдолната страна на конзолата са вързани със свински опашки
              А букси дали има, или трябва да се режат кабелите при смяна на запалката?
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm;Alfa Romeo 156 1.8 T.S.ex, Alfa Romeo 146 1.4 T.S.ex

              Comment


              • #8
                Пълен ужас!!!
                Attached Files
                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                Comment


                • #9
                  Ти верно си разглоби колата за една крушка
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #10
                    Ебаси, даже незнаех че има крушка в запалката. Между другото, малко ми е странно че пепелника не е осветен...
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment

                    Working...
                    X